Dedykowana platforma wsparcia technicznego Help Desk (HD), z którego korzystają nasi Klienci, zostanie zaktualizowana.
Działania mają służyć wygodzie naszych Klientów, dlatego postanowiliśmy połączyć kilka narzędzi HD w jedno. Dzięki temu nie zgłoszenia będą mogły być zakładane pod jednym linkiem, co wyeliminuje konieczność powielania procesu logowania w zakresie umów zawieranych w obrębie naszej Grupy. Celem tej zmiany jest również ograniczenie wprowadzania danych przy zakładaniu zgłoszeń, aby proces przebiegał szybciej i sprawniej.
W związku z powyższym, w najbliższym czasie nastąpią pewne zmiany:
➡️ każdy z użytkowników zostanie poproszony o zmianę hasła;
➡️ logowanie (przy posiadaniu np. HIS i ERP) będzie odbywało się przez jedno narzędzie HD, z możliwością wyboru projektu, którego dotyczy zgłoszenie (w przyszłości, przy wspólnych umowach, będzie to jeden projekt);
➡️ wszystkie zgłoszenia zarejestrowane w narzędziu HD zmienią numerację;
➡️ przy dodawaniu zgłoszenia „kategoria” zostanie zastąpiona hasłem „produkt” – będą to produkty znajdujące się aktualnie w umowie, np. HIS Medicus On-Line, Sprzęt, Cyberbezpieczeństwo, Żywienie, Enova, Simple.ERP itp.;
➡️ zostanie również usunięte pole „nazwa formularza”.
Powyższe zmiany planujemy wprowadzić jeszcze w tym miesiącu tzn. 19-20.07.2024 r.