enova365
System ERP enova365 dla placówek medycznych
enova365 to eksperckie oprogramowanie klasy ERP do zarządzania. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów oraz zmieniającym się warunkom biznesowym producent dba o ciągły rozwój funkcjonalny systemu oraz dostosowywanie do zmieniających się przepisów prawnych.
Program wspiera procesy pracy i podejmowania decyzji. Ma wgraną wiedzę, dzięki której pomaga w rozwiązywaniu problemów i pozwala unikać błędów. Zapewnia przyjazną obsługę oraz łatwą integrację z innymi rozwiązaniami, np. branżowymi. enova365 automatyzuje procesy w firmie, dzięki czemu są wykonywane sprawniej, zapewniając kontrolę przebiegu i rezultatów.
CloudiMed jest autoryzowanym partnerem firmy SONETA Sp. z o. o., która jest producentem oprogramowania ERP enova365 dla biznesu.
CloudiMed specjalizuje się we wdrażaniu tego systemu do placówek medycznych od ponad 5 lat.
Do każdego Klienta podchodzimy indywidualnie:
przygotowujemy analizę przedwdrożeniową, określamy potrzeby Klienta i proponujemy najlepsze dla niego rozwiązania;
wyceniamy usługi;
skutecznie wdrażamy, rozbudowujemy i serwisujemy enova365;
szkolimy i wspieramy Klienta.
Funkcjonalności oprogramowania enova365:
Kadry i Płace
Moduł odwzorowuje złożoną strukturę organizacyjną firmy i spełnia wszystkie wymagania polskiego ustawodawstwa w zakresie ewidencji danych kadrowych, naliczania wynagrodzeń, zasiłków chorobowych, podatków oraz składek ZUS.
- Kadry
- Płace
- Deklaracje
Finanse i Księgowość
Moduł usprawnia codzienną pracę księgowości, pozwala ewidencjonować dokumenty i sporządzać deklaracje oraz sprawozdania bieżące i okresowe. Oprócz funkcji opartych o ogólne zasady prowadzenia księgowości, oferuje narzędzia, które automatyzują proces ewidencjonowania dokumentów oraz operacji gospodarczych.
- Księga Handlowa
- Dziennik
- Ewidencja dokumentów
- Zestawienie sald i obrotów
- Deklaracje
- eDeklaracje
- Schematy księgowe
- Bufor księgowań Ewidencja Środków Pieniężnych
- Ewidencja dokumentów i ewidencja VAT
- Import dokumentów z zewnątrz do księgowości
Handel i Magazyn
Moduł zapewnia obsługę firmy w zakresie automatyzacji wystawiania dokumentów sprzedaży, zakupu, ofertowania, ewidencji zamówień i obsługi magazynu z możliwością indywidualnego dostosowania obrotu magazynowego do potrzeb organizacja. Moduł zapewnia również bieżącą kontrolę stanu należności i zobowiązań.
- Kartoteki kontrahentów
- Karty towarów i usług
- Magazyny
- Cenniki
Środki Trwałe
Moduł enova365 Księga Inwentarzowa pozwala prowadzić ewidencję majątku firmy wg Krajowych (KSR) lub Międzynarodowych (MSR) Standardów Rachunkowości. Umożliwia również szybką analizę informacji o danym przedmiocie, dokumencie.
Elektroniczne Wyciągi Bankowe
Moduł automatycznie wczytuje do systemu wyciągi bankowe pobrane ze strony banku w formie pliku elektronicznego, wspiera pracę osoby odpowiedzialnej za rozliczenia na wszystkich etapach pracy z wyciągiem bankowym.
Analizy MS Excel
To narzędzie umożliwiające przeprowadzenie analizy danych księgowych oraz pozwalające na tworzenie indywidualnych analiz definiowanych w zależności od potrzeb danej osoby lub konkretnego przedsięwzięcia. Dzięki funkcjonalności modułu stworzysz dowolne analizy księgowo-finansowe w oparciu o obroty i salda kont z bazy księgowej enova365, które zaktualizujesz dynamicznie w oparciu o nowe dane.